Sprememba in preklic naročila
🛒 Potrebujete spremeniti naročilo? Kontaktirajte nas!
Če se odločite spremeniti naročilo, ne pozabite kontaktirati nas, najbolje 📞po telefonu.
Na ta način bomo situacijo rešili najhitreje in najučinkoviteje.
🔥 Pozor!
✅ Spremembo naročila je mogoče izvesti le v primeru, da naročila še niste predplačali.
❌ Če ste naročilo že plačali, ga morate preklicati in ustvariti novo naročilo za želeni izdelek.
❌ Kako izvesti preklic?
Preprosto odgovorite na e-pošto o prejetem naročilu in napišite besedo „STORNIRAJ“.
Ali nas 📞kontaktirajte neposredno in poskrbeli bomo za vse!
Vaše zadovoljstvo je za nas na prvem mestu in želimo, da vsak korak poteka čim bolj gladko!
![]() |
Eva Čmiková Vodja trgovine Bike Peak, ki vam bo vedno prijazno pomagala pri reševanju vseh vprašanj glede naročil ali njihovega stanja. Zanesljivo vam bo svetovala pri izbiri izdelkov in poskrbela, da bo vsak nakup potekal brez težav. Če je to vnos voščilnice v naročilo ali sprememba naročila, vam bo Evka z veseljem 📞pomagala.
|