Reklamacijski postopek
spletna trgovina: www.bikepeak.si
Za hitro obdelavo vaše pritožbe obiščite stran PRITOLBA IZDELKA.
Identifikacija trgovca
1.1. Ta reklamacijski pravilnik (v nadaljevanju tudi ""RP"") ureja pravna razmerja med družbo
Trgovsko ime: BIKE PEAK, s.r.o.
Sedež: Mierová 854/37, 972 47 Oslany, Slovaška
Vpisano v poslovni register okrožnega sodišča Trenčín, oddelek: Sro, vložek št. 3645/R
ID: 31627633
TIN: 2021250462
DDV številka: SK2021250462
Bančni račun: SK0902000000002155550954
Prodajalec je zavezanec za DDV
(v nadaljevanju tudi """"Prodajalec"""" ali """"Trgovec"") in vsaka oseba, ki je kupec izdelkov, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca, in ki deluje kot potrošnik v smislu drugih določb teh splošnih pogojev in ustreznih zakonov, ki opredeljujejo potrošnika, v okviru veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakonov: zakon št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami, Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik v veljavni različici, z izjemo, navedeno v točki 4.4. člena tega reklamacijskega postopka, ki ureja pravna razmerja med Trgovcem in Kupcem, ki ne nastopa kot potrošnik.
1.2. E-poštni in telefonski kontakt za prodajalca je:
E-pošta: shop@bikepeak.sk
Tel. št.: +421 46 5492 332
1.3. Naslov za pošiljanje dokumentov, pritožb, odstop od pogodbe je:
BIKE PEAK, s.r.o., Mierová 854/37, 972 47 Oslany, Slovaška
Osnovne določbe
2.1. Ta pritožbeni postopek ureja pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in trgovcem.
Uveljavljanje pravice iz odgovornosti za napake
3.1 Kupec lahko uveljavlja pravico iz odgovornosti za napake le, če je napako reklamiral prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 24 mesecih od prevzema artikla. Če v tem roku na napako ne opozorite, pravica iz naslova odgovornosti za napake preneha.
Odgovornost za napake
4.1. Prodajalec je odgovoren za vse napake, ki jih ima prodani artikel v času njegove dostave in se pokažejo v dveh letih od dostave artikla.
4.2. Če je predmet nakupa stvar z digitalnimi elementi, pri kateri se digitalna vsebina ali digitalna storitev zagotavlja neprekinjeno v dogovorjenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako napako v digitalni vsebini ali digitalni storitvi, ki se pojavi ali pokaže v celotnem dogovorjenem obdobju, vendar najmanj v dveh letih od dostave stvari z digitalnimi elementi.
4.3. V primeru rabljenega artikla se lahko stranki dogovorita za krajše obdobje odgovornosti prodajalca za napake kot v odstavkih 4.1 in 4.2, vendar ne krajše od enega leta od dobave artikla.
4.4. Prodajalec je odgovoren za vse napake, ki jih ima prodani artikel v času njegove dostave kupcu in se pokažejo v 6 mesecih od dostave artikla, če kupec ne nastopa kot potrošnik.
Pravice iz naslova odgovornosti za napake
5.1 Če je za napako na prodanem artiklu odgovoren prodajalec, ima kupec pravico odpraviti napako s popravilom ali zamenjavo, pravico do ustreznega popusta od kupnine ali pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.
5.2 Kupec lahko zavrne plačilo kupnine ali njenega dela, dokler prodajalec ne izpolni svojih obveznosti iz naslova odgovornosti za napake, razen če je kupec v trenutku, ko je opozorjen na napako, v zamudi s plačilom kupnine ali njenega dela. Kupec plača kupnino brez nepotrebnega odlašanja, potem ko prodajalec izpolni svoje obveznosti.
5.3. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake, vključno s pravico iz točke 5.2., le v primeru, da je napako reklamiral v roku dveh mesecev od odkritja napake, najkasneje do izteka roka po točkah 4.1 do 4.3 teh Pravil reklamacije.
5.4 Uveljavljanje pravic iz odgovornosti za napake ne izključuje pravice kupca do odškodnine za škodo, povzročeno z napako.
Opozarjanje na napako
6.1. Napako je možno opozoriti v kateri koli poslovalnici prodajalca, pri drugi osebi, o kateri je prodajalec obvestil kupca pred sklenitvijo pogodbe ali pred oddajo naročila, ali s sredstvom komunikacije na daljavo na naslovu sedeža ali poslovne enote prodajalca ali na drugem naslovu, o katerem je prodajalec obvestil kupca ob sklenitvi pogodbe ali po sklenitvi pogodbe.
6.2 Če se je kupec pritožil na napako na poštni pošiljki, ki jo prodajalec ni hotel sprejeti, se šteje, da je bila pošiljka dostavljena na dan zavrnitve.
6.3. Prodajalec kupcu posreduje pisno potrdilo o napaki takoj, ko jo kupec opozori na napako. V potrdilu o napaki mora prodajalec navesti rok, v katerem je bila napaka v skladu s § 507 odst. 1, akt št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik v trenutni različici bo odstranjen. Rok, napovedan po prejšnjem stavku, ne sme biti daljši od 30 dni od dneva, ko je bila opozorjena na napako, če daljši rok ni opravičen z objektivnim razlogom, na katerega prodajalec nima vpliva.
6.4 Če prodajalec zavrne odgovornost za napake, bo kupca pisno obvestil o razlogih za zavrnitev. Če kupec z izvedenskim ali strokovnim mnenjem akreditirane osebe, pooblaščene osebe ali priglašene osebe dokaže odgovornost prodajalca za napako, lahko na napako večkrat opozori in prodajalec ne more zavrniti odgovornosti za napako; za večkratno kritiko pomanjkljivosti, § 621 odst. 3, akt št. 108/2024 Zb. ne velja za varstvo potrošnikov in spremembe nekaterih zakonov, kot so bili spremenjeni. § 509 odst. 2 zakona št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami.
6.5. Če je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe ali, če je pogodba sklenjena na podlagi naročila kupca, pred oddajo naročila obvestil kupca, da lahko napake očita tudi drugi osebi, se dejanja ali opustitve te osebe za namene odgovornosti za napake štejejo za dejanja ali opustitve prodajalca.
Odstranitev napak
7.1. Kupec ima pravico izbrati napako z zamenjavo artikla ali popravilom artikla. Kupec ne more izbrati načina odprave napake, ki ni mogoč ali bi v primerjavi z drugim načinom odprave napake prodajalcu povzročil nesorazmerne stroške, upoštevaje vse okoliščine, predvsem pa vrednost, ki bi jo stvar imela brez napake, resnost napake in dejstvo, ali bi drugi način odprave napake kupcu povzročil večje težave.
7.2. Prodajalec lahko zavrne odpravo napake, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali če bi to zahtevalo nerazumne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, vključno z okoliščinami iz točke 7.1. drugega stavka.
7.3. Prodajalec bo popravil ali zamenjal artikel v razumnem roku, potem ko je kupec opozoril na napako, brezplačno, na lastne stroške in brez povzročanja resnih težav kupcu, pri čemer bo upošteval naravo artikla in namen, za katerega je kupec zahteval artikel.
7.4 Za namen popravila ali zamenjave kupec izroči ali da na razpolago artikel prodajalcu ali osebi v skladu s § 622 odst. 5 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami. Stroške prevzema artikla nosi prodajalec.
7.5. Prodajalec bo kupcu dostavil popravljen artikel ali nadomestni artikel na enak ali podoben način, na katerega je kupec dostavil okvarjeni artikel, razen če se stranki dogovorita drugače. Če kupec stvari ne prevzame v šestih mesecih od dneva, ko bi jo moral prevzeti, lahko prodajalec stvar proda. Če gre za predmet večje vrednosti, bo prodajalec kupca vnaprej obvestil o nameravani prodaji in mu dal primeren dodatni rok za prevzem predmeta. Prodajalec takoj po prodaji izplača kupcu izkupiček od prodaje stvari, po odbitku stroškov, ki jih je namensko porabil za njeno hrambo in prodajo, če kupec uveljavlja pravico do deleža izkupička v primernem roku, ki ga je prodajalec določil v obvestilu o nameravani prodaji stvari. Prodajalec lahko stvar na svoje stroške uniči, če je ni bilo mogoče prodati ali če pričakovani izkupiček od prodaje ne bo zadostoval za pokritje stroškov, ki jih je prodajalec namensko porabil za hrambo stvari, in stroškov, ki bi jih prodajalec neizogibno moral porabiti za njeno prodajo.
7.6. Prodajalec bo pri odpravi napake zagotovil odstranitev artikla in vgradnjo popravljenega artikla ali nadomestnega artikla, če zamenjava ali popravilo zahteva odstranitev artikla z napako, ki je bil vgrajen v skladu s svojo naravo in namenom, preden se je okvara pojavila. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita, da odvoz artikla in montažo popravljenega ali nadomestnega artikla zagotovi kupec na stroške in tveganje prodajalca.
7.7. Pri odpravi napake z zamenjavo artikla prodajalec nima pravice do nadomestila škode, nastale zaradi normalne obrabe artikla in do nadomestila za normalno uporabo artikla pred njegovo zamenjavo.
7.8. Prodajalec je odgovoren za napake v nadomestnem artiklu v skladu s § 619 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni.
7.9. Kupec ima pravico do razumnega popusta od nakupne cene ali lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe tudi brez dodatnega razumnega roka v skladu s § 517 odst. 1., akt št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami, če
- a) prodajalec artikla ni popravil ali zamenjal,
- b) prodajalec ni popravil ali zamenjal predmeta v skladu s § 623 odst. 4 in 6 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami,
- c) prodajalec ni hotel odstraniti napake v skladu s § 623 odst. 2 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami,
- d) ima artikel enako napako kljub popravilu ali zamenjavi artikla,
- e) je napaka tako resne narave, da upravičuje takojšen popust od nakupne cene ali odstop od nakupne pogodbe, ali
- f) je prodajalec izjavil ali je iz okoliščin jasno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez povzročanja resnih težav kupcu.
7.10 Popust od kupnine mora biti sorazmeren z razliko med vrednostjo prodanega artikla in vrednostjo, ki bi jo artikel imel, če bi bil brez napak.
7.11.Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe po točki 7.9., če je kupec sodeloval pri nastanku napake ali če je napaka neznatna. Prodajalec nosi dokazno breme, da je kupec sodeloval pri nastanku napake in da je napaka zanemarljiva.
7.12 Če se pogodba nanaša na nakup več artiklov, lahko kupec odstopi od nje le v zvezi z artiklom z napako. V zvezi z drugimi stvarmi lahko odstopi od pogodbe le, če ni mogoče razumno pričakovati, da bo imel interes obdržati druge stvari brez artikla z napako.
7.13.Po odstopu od pogodbe ali dela kupec vrne artikel prodajalcu na stroške prodajalca. Prodajalec bo zagotovil odstranitev stvari, ki je bila vgrajena v skladu z njeno naravo in namenom, preden se je napaka pokazala. Če prodajalec artikla ne odstrani v razumnem roku, lahko kupec zagotovi odstranitev in dostavo artikla prodajalcu na stroške in tveganje prodajalca.
7.14. Po odstopu od pogodbe bo prodajalec vrnil kupnino najkasneje v 14 dneh od dneva vračila artikla prodajalcu oziroma po dokazovanju, da je kupec artikel poslal prodajalcu, kar nastopi prej.
7.15 Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino ali mu plačal popust od kupnine na enak način, kot je kupec plačal kupnino, če se kupec izrecno ne strinja z drugim načinom plačila. Vse stroške povezane s plačilom nosi prodajalec.
7.16. Prodajalec nima pravice do nadomestila za škodo, nastalo zaradi normalne obrabe artikla in do nadomestila za normalno uporabo artikla pred odstopom od kupoprodajne pogodbe.
Odgovornost za napake v digitalni dostavi
8.1 Trgovec je odgovoren za vsako napako, ki jo ima digitalna pošiljka v času dostave in se pokaže v dveh letih od njene dostave, če gre za digitalno dostavo, ki je dostavljena enkrat ali kot sklop posameznih dostav.
8.2. Trgovec odpravi napako digitalne izpolnitve v razumnem roku po pritožbi potrošnika, brezplačno in brez povzročanja resnih težav potrošniku, ob upoštevanju narave digitalne izpolnitve in namena, za katerega je potrošnik zahteval digitalno izpolnitev.
8.3. Trgovec lahko zavrne odstranitev napake, če odstranitev ni mogoča ali bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, zlasti vrednosti, ki bi jo imela digitalna izvedba brez napake, in resnosti napake.
Odgovornost za servisne napake
9.1. Izvajalec odgovarja za napake, ki jih ima artikel ob prevzemu s strani naročnika.
9.2 Če se napaka pokaže v 24 mesecih od dneva, ko naj bi kupec prevzel artikel, se domneva, da gre za napako, ki jo je artikel imel že ob prevzemu. To ne velja, če je dokazano nasprotno ali če je ta domneva nezdružljiva z naravo stvari ali napake."""".
Končne določbe
10.1 Ta Politika pritožb je sestavni del Splošnih pogojev ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenti - Splošni pogoji poslovanja ter Načela in navodila o varovanju osebnih podatkov tega spletnega mesta so objavljeni na domeni spletnega mesta prodajalca.
10.2 Ta Politika reklamacij je veljavna in veljavna v trenutku objave na spletni strani prodajalca 1. julija 2024
«
"
![]() |
Eva Čmiková Vodja trgovine Bike Peak, ki vam bo vedno prijazno pomagala pri reševanju vseh vprašanj glede naročil ali njihovega stanja. Zanesljivo vam bo svetovala pri izbiri izdelkov in poskrbela, da bo vsak nakup potekal brez težav. Če je to vnos voščilnice v naročilo ali sprememba naročila, vam bo Evka z veseljem 📞pomagala.
|