Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine BIKEPEAK.SI za dostavo na območju Slovenije
Jaz. Uvodne določbe
- Prodajalec je podjetnik ali gospodarska družba, ki se ukvarja predvsem s prodajo športne opreme in izdelkov – koles ter kolesarske opreme in potrebščin. Prodajalec izdelke in blago prodaja tudi preko spletne strani e-trgovine bikepeak.sk (v nadaljevanju »E-trgovina« ali »Bike Peak«).
- Kupec je vsaka fizična oseba (potrošnik) ali pravna oseba (podjetnik), ki prek E-trgovine stopi v stik s Prodajalcem z namenom nakupa blaga, ki ga Prodajalec ponuja v E-trgovini (v nadaljevanju »Kupec«).
- Pod blagom se razumejo vsi izdelki in storitve, ki so na voljo v E-trgovini (v nadaljevanju »Blago«).
- Ti Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki izhajajo iz kupoprodajnih pogodb, sklenjenih med prodajalcem in kupcem, katerih predmet je nakup in prodaja blaga, ponujenega v spletni trgovini. Z nakupom blaga v spletni trgovini prodajalec in kupec skleneta kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju »pogodba«).
- Prodajalec in kupec sta v medsebojnih pogodbenih razmerjih na podlagi nakupa blaga preko E-trgovine zavezana upoštevati naslednje Splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju: SPP), ustrezne določbe zakona št. 40/1964 Zb. (Civilni zakonik), Zakon št. 108/2024 Zb. (Zakon o varstvu potrošnikov) s spremembami.
- Pravna razmerja prodajalca s kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), ki niso izrecno urejena s temi SPP, urejajo ustrezne določbe zakona. št. 40/1964 Coll., Civilni zakonik, kot tudi povezani predpisi. Pravna razmerja med prodajalcem in kupcem, ki je pravna oseba (podjetnik) niso izrecno urejena s temi Splošnimi pogoji poslovanja, urejajo ustrezne določbe zakona. št. 513/1991 zb., trgovinski zakonik, kot tudi povezani predpisi.
II. Sklenitev pogodbe
- Kupoprodajna pogodba je pogodba, sklenjena na daljavo na podlagi elektronskega naročila kupca.
- Blago, prikazano v spletni trgovini, ni pravno zavezujoča ponudba, temveč neobvezujoč spletni katalog in zanj prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe.
- Kupec posreduje Prodajalcu predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe preko izpolnjenega obrazca (nakupovalne košarice) v E-trgovini. S pritiskom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« se kupec zavezuje, da bo prevzel naročeno blago in plačal dogovorjeno kupnino, ceno dostave in plačilo tega blaga, če le-to naroči kupec. Dogovorjena kupnina je cena, ki je za posamezno Blago navedena na straneh E-trgovine. Cena dostave in plačila je cena, ki je navedena pri posamezni možnosti dostave in plačila za naročeno Blago.
- Pogodba je sklenjena med kupcem in prodajalcem, ki ga kupec izbere za sklenitev pogodbe v procesu naročanja oziroma mu je določen samodejno glede na kraj dostave. Osnutek pogodbe (naročilo) bo sprejet s pošiljanjem potrditve naročila na e-naslov, naveden v postopku naročanja, ali s predajo blaga v transport po navodilih v naročilu.
- Pogoj za veljavnost elektronskega naročila je resnično in popolno izpolnjevanje naslednjih bistvenih zahtev:
- Kontaktni podatki kupca - ime in priimek, kraj bivanja, telefon in e-pošta
- šifra, cena in količina blaga, ki nedvoumno določajo predmet naročila (številčna oznaka vrste blaga, navedena v katalogu elektronske trgovine)
- izbrani način plačila,
- izbrani način dostave blaga ali naslov za dostavo blaga.
- izbor prodajalca, ki bo blago dostavil kupcu ob osebnem prevzemu.
- E-trgovina bo poslano naročilo takoj potrdila po elektronski pošti in hkrati obvestila Kupca o dobavljivosti in roku dostave blaga. Vsa potrjena naročila so zavezujoča. Prodajalec se zavezuje, da bo glede na naročilo dostavil pravilno vrsto in količino blaga po dogovorjeni ceni.
- E-trgovina ima pravico do preklica naročila v primeru, da naročenega blaga ni mogoče zagotoviti. V tem primeru bo kupec nemudoma vrnil vplačani znesek v celoti ali mu ponudil nadomestni izdelek ali drugo rešitev, če se kupec s tem strinja. Spletna trgovina ima pravico preklicati naročilo tudi, če ne more stopiti v stik s kupcem (npr. napačni ali manjkajoči kontaktni podatki, nedosegljivost ipd.).
- Če storitve naroči kupec, kupec s tem soglaša, da se mu storitve opravijo pred iztekom zakonsko določenega roka za odstop od pogodbe. Kupec izjavlja, da je bil pravilno seznanjen, da z izrekom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je storitev v celoti opravljena in če je bila storitev v celoti opravljena.
III. Navodila za odstop od pogodbe
- Kupec ima pravico brez navedbe razloga odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo in od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca, v 30 dneh od dneva prevzema blaga s strani kupca oziroma sklenitve pogodbe, katere predmet je opravljanje storitve. Kupec lahko odstopi od pogodbe, katere predmet je dobava blaga, tudi pred potekom odstopnega roka. O uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe je kupec dolžan pisno obvestiti spletno trgovino, ki v tej zadevi v celoti zastopa prodajalca, z obvestilom o odstopu od pogodbe po pošti ali elektronski pošti (BIKE PEAK s.r.o., Mierová 854/37, 97247 OSLANY, Slovaška, telefon: +421 46 5492 332, e-naslov: shop@bikepeak.sk). V ta namen lahko uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja na spletnem naslovu E-trgovine, vendar njegova uporaba ni obvezna. V obvestilu je kupec dolžan navesti svoje osebne in kontaktne podatke (za natančno identifikacijo), seznam blaga, številko naročila ali računa, datum nakupa in številko računa za vračilo.
- Kupec ima pravico, da v roku za odstop od pogodbe blago razpakira in preizkusi na podoben način, kot je to običajno pri nakupu v klasični ""fizični"" trgovini. Vendar testiranje ne pomeni, da izdelek začnete uporabljati in ga nato vrnete prodajalcu. Kupec nima pravice vrniti Blago Prodajalcu, če kaže znake uporabe. Kupec je odgovoren za kakršno koli zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z njim na način, ki ni potreben za določitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga, vključno s poškodbami embalaže, ki presegajo zgoraj navedeno.
- Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je:
- opravljanje storitve, če se je opravljanje storitve začelo pred potekom roka za odstop od pogodbe z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni izvedbi storitve, in če je bila storitev opravljena v celoti,
- prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku,
- prodaja blaga, ki je podvrženo hitremu kvarjenju ali kvarjenju,
- prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,
- Pri odstopu od pogodbe je kupec dolžan blago, ki ga je dostavil v E-trgovino, vrniti v celoti in nepoškodovano, vključno z nalepkami in etiketami, kot so bili dostavljeni, skupaj z dokumenti in dokumentacijo, ki je bila dostavljena skupaj z blagom, in dokazilo o nakupu. Vračilo se izvede s pošiljanjem blaga na naslov E-trgovine (BIKE PEAK s.r.o., Mierová 854/37, 97247 OSLANY, Slovaška, telefon: +421 46 5492 332, e-pošta: shop@bikepeak.sk), ali z izročitvijo na navedeni naslov, tudi če je za prevzem blaga uporabil prodajalčevo prevzemno mesto.
- Kupec je dolžan blago poslati/izročiti nazaj brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva vročitve sporočila o odstopu od pogodbe. Rok začne teči na dan dostave obvestila in se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
- Kupec nosi polne stroške prevoza vrnjenega blaga nazaj v primeru odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v 30 dneh. To velja tudi za vračilo blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti. Priporočljivo je, da transportirano blago zavarujete, sicer kupec nosi celotno nastalo škodo.
- V primeru veljavnega odstopa od pogodbe je E-trgovina dolžna prevzeti vrnjeno Blago in vrniti vsa plačila, ki jih je kupec opravil v zvezi z vrnjenim Blagom, vključno s stroški dostave iz E-trgovine do Kupca (razen dodatnih stroškov v zvezi z izbiro drugačne od najcenejše standardne vrste dostave iz ponudbe E-trgovine) brez nepotrebnega odlašanja, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva dostave odstopa od pogodbe. Pogodbe in če E-trgovina vrnjeno blago prejme nazaj v tem 14-dnevnem roku. V primeru kasnejše vračila blaga se rok za vračilo plačanih plačil podaljša za ustrezno uro.
- Obe pogodbeni stranki imata pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitne besedne, številčne, pisne ali kakršnekoli tehnične napake v ceni blaga. Zlasti očitno drugačna cena od običajne cene za takšno vrsto ali vrsto izdelka se šteje za tako očitno napako.
IV. Plačilni pogoji:
- Plačilo je možno s katerimkoli načinom plačila, ki je omogočen v E-trgovini za dano naročilo. Nekatere možnosti plačila se zaračunajo. Višina provizije je vedno navedena v postopku naročanja za izbrani način plačila in dano naročilo, kupec pa ima možnost izbire med ponujenimi možnostmi. E-trgovina si pridržuje pravico ponuditi samo določene načine plačila za zahtevano dostavo.
- Cene v E-trgovini so navedene v evrih in vključujejo zakonsko predpisani znesek DDV.
- Blago ostane v lasti prodajalca, dokler cena ni v celoti plačana.
- Stroški uporabe oddaljenih komunikacijskih sredstev (telefon, internet itd.) za oddajo naročila so v običajni višini, odvisno od tarife telekomunikacijskih storitev, ki jih kupec uporablja.
V. Pogoji dostave
- Dostava blaga po teh SPP je možna samo na ozemlju Slovaške republike. Za dostavo blaga v drugo državo znotraj Evropske unije veljajo posebni dogovori, o katerih bo kupec obveščen ob potrditvi naročila. Dostava blaga izven Evropske unije ni možna.
- Rok dostave blaga, ponujenega v E-trgovini, je v večini primerov naslednji delovni dan po potrditvi naročila, najdaljši rok dostave je naveden za vsak izdelek posebej na strani E-trgovine za vsak izdelek.
- Blago se dostavlja samo v količinah, ki so običajne za gospodinjstvo.
- Prodajalec zagotavlja prevoz blaga po cenah in na način, ki ga kupec izbere med ponujenimi možnostmi v naročilu:
- Z osebnim prevzemom na izbranem prevzemnem mestu prodajalca
- S pošiljanjem/kurirsko službo na naslov
- Storitev prevoza paketov/Balíkovo do dostavnih mest ali do samopostrežnih omaric.
- V primeru naročila baterij s prevoznikom FedEX na naslov.
- Mesto prevzema določi kupec tako, da v naročilnici blaga vnese pravilne podatke. Za izpolnitev dostave se šteje dostava blaga na navedeni naslov ali osebni prevzem blaga s strani kupca na naslovu izbranega prevzemnega mesta. Na izbranem prevzemnem mestu je kupec dolžan blago prevzeti najkasneje v 4 delovnih dneh po prejemu obvestila o dostavi blaga na prevzemno mesto. V nasprotnem primeru bo postopek enak kot pri odstopu od pogodbe brez navedbe razloga.
- Blago je ustrezno zapakirano in zavarovano. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga preveriti neoporečnost pošiljke. V primeru odkritja kršitve ali poškodbe pošiljke je kupec dolžan o tem nemudoma obvestiti prevoznika in z njim sestaviti poročilo o poškodbi.
- Prodajalec bo kupcu skupaj z blagom dostavil natisnjen ali elektronski račun (davčni dokument), navodila za uporabo in garancijski list, če to zahteva narava blaga.
- Prodajalec je odgovoren za blago, dokler ga ne prevzame kupec.
- Prodajalec ne odgovarja za zamudo pri dostavi naročenega blaga kupcu, ki jo povzroči prevoznik. Prevoznik je v celoti odgovoren za poškodbe pošiljke, ki jih povzroči prevoznik. Prodajalec je dolžan blago zavarovati za transport. Poškodbe blaga med transportom E-trgovina po dogovoru s kupcem reši z dostavo novega blaga ali vrnitvijo plačila blaga kupcu.
VI. Odškodninski postopek
- Za blago, kupljeno preko E-trgovine, velja splošna garancija 24 mesecev. V primeru, da Prodajalec za posamezno Blago zagotovi daljšo garancijsko dobo, bo le-ta pri posameznem Blago označena na strani E-trgovine
- Obravnavo reklamacij urejajo garancijski pogoji za določeno Blago, Civilni zakonik, Zakon št. 108/2024 Zb. (Zakon o varstvu potrošnikov) in posebni predpisi.
- Prodajalec je odgovoren za napake v materialu ali izdelavi, vključno s poškodbami blaga med transportom, kupec je dolžan tovrstne napake nemudoma reklamirati v E-trgovini, ki v tej zadevi v celoti zastopa prodajalca.
- Garancija ne krije napak, ki nastanejo zaradi uporabe, ki je v nasprotju z namenom uporabe blaga, napak ali poškodb, ki nastanejo zaradi uporabe v nasprotju z navodili proizvajalca, ob upoštevanju normalne obrabe brez pomembnega vpliva na funkcionalnost blaga.
- Če je za napako na prodanem artiklu odgovoren prodajalec, ima kupec pravico odpraviti napako s popravilom ali zamenjavo, pravico do ustreznega popusta od kupnine ali pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe
- Kupec lahko uveljavlja pravice iz odgovornosti za napake, vključno s pravico po 2. odstavku le, če je napako reklamiral v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje pa po preteku 2 let.
- Napako je možno opozoriti v kateri koli poslovalnici prodajalca, pri drugi osebi, o kateri je prodajalec obvestil kupca pred sklenitvijo pogodbe ali pred oddajo naročila, ali s sredstvi komunikacije na daljavo na naslovu sedeža ali poslovne enote prodajalca ali na drugem naslovu, o katerem je prodajalec obvestil kupca ob sklenitvi pogodbe ali po sklenitvi pogodbe.
- Kupec ima pravico odločiti, da napako odpravi z zamenjavo artikla ali popravilom artikla. Kupec ne more izbrati načina odprave napake, ki ni mogoč ali bi v primerjavi z drugim načinom odprave napake prodajalcu povzročil nesorazmerne stroške, upoštevaje vse okoliščine, predvsem pa vrednost, ki bi jo imela stvar brez napake, resnost napake in dejstvo, ali bi drugi način odprave napake kupcu povzročil večje težave.
- Prodajalec lahko zavrne odpravo napake, če popravilo ali zamenjava nista možna ali če bi zahtevala nerazumne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, vključno z okoliščinami po prejšnji točki teh SPP.
- Kupec ima pravico do razumnega popusta od nakupne cene ali lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe tudi brez dodatnega razumnega roka v skladu s § 517 odst. 1, če
a) prodajalec ni popravil ali zamenjal predmeta,
b) prodajalec ni hotel odstraniti napake
c) artikel ima enako napako kljub popravilu ali zamenjavi artikla,
d) je napaka tako resna, da upravičuje takojšen popust od nakupne cene ali odstop od kupoprodajne pogodbe, ali
e) je prodajalec izjavil ali je iz okoliščin razvidno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez povzročanja resnih težav kupcu.
- Pri presoji kupčeve pravice do popusta od kupnine ali odstopa od kupoprodajne pogodbe se upoštevajo vse okoliščine, predvsem pa vrsta in vrednost artikla, narava in resnost napake. Popust od kupnine mora biti sorazmeren z razliko med vrednostjo prodanega artikla in vrednostjo, ki bi jo imel artikel, če bi bil brez napak.
- Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe, če je kupec sodeloval pri nastanku napake ali če je napaka zanemarljiva. Prodajalec nosi dokazno breme, da je kupec sodeloval pri nastanku napake in da je napaka zanemarljiva.
- E-trgovina bo po določitvi načina obravnavanja pritožbe reklamacijo obravnavala takoj, v upravičenih primerih pa jo lahko obravnava tudi naknadno; obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva prijave zahtevka. Če predmet reklamacije E-trgovina prevzame pozneje od dneva vložitve pritožbe, začnejo roki za obravnavo reklamacije po tem odstavku teči od dneva, ko je E-trgovina prevzela predmet reklamacije; vendar najkasneje od trenutka, ko E-trgovina onemogoči ali prepreči prevzem predmeta reklamacije. Po poteku roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico do odstopa od pogodbe ali pravico do zamenjave izdelka za nov izdelek.
- Kupec je dolžan za reklamacijo blaga stopiti v stik z E-trgovino po elektronski pošti na shop@bikepeak.sk in poslati fotografije blaga ter izpolnjen reklamacijski obrazec z opisom napake ali napako prijaviti v poslovalnici prodajalca. E-trgovina bo v dogovoru s Kupcem določila način prevoza reklamiranega blaga v cenitev do E-trgovine. Obrazec za reklamacijo se nahaja na spletnem naslovu E-trgovine. Za priznanje reklamacije je potrebno poslati tudi garancijski list (če je bil dostavljen z blagom) in navesti številko naročila ali račun, na podlagi katerega je bilo blago kupljeno. Oglašeno blago z vsemi podrobnostmi mora biti dostavljeno na naslov spletne trgovine (BIKE PEAK s.r.o., Mierová 854/37, 97247 OSLANY, Slovaška, telefon: +421 46 5492 332, e-pošta: shop@bikepeak.sk), po pošti ali po dogovoru bo E-trgovina poslala kurirja, da prevzame pošiljko na naslovu, ki ga je navedel kupec, ali pa se bo dogovorila za prevzem na Z-POINTE Zásielkovna.
- Zahtevano blago mora biti popolno, vključno z dodatki.
- E-trgovina si pridržuje pravico do podaljšanja roka za reševanje reklamacij za Blago, ki ga je treba poslati proizvajalcu v popravilo. Čas se podaljša za čas, potreben za transport in popravilo pri proizvajalcu. E-trgovina je dolžna o tem vnaprej obvestiti kupca.
- Kupec ima pravico do povrnitve nujnih stroškov, ki jih ima v zvezi z uveljavljanjem pravic iz odgovornosti za napake.
VII. Alternativno reševanje sporov
- Kupec – potrošnik – ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za odškodnino, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Če prodajalec na to zahtevo odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od njenega pošiljanja, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pri subjektu za alternativno reševanje sporov (v nadaljevanju subjekt ARS) v skladu z Zakonom 391/2015 zb. Subjekti ARS so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s §3 zakona 391/2015 zb. Predlog lahko odda potrošnik na način, določen v skladu z §12 zakona 391/2015 Coll.
- Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na spletu.
- Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le potrošnik - fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica. Alternativno reševanje sporov se uporablja samo za spore med potrošnikom in prodajalcem, ki izhajajo iz potrošniške pogodbe ali so z njo povezani. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, katerih vrednost spora ne presega 20 EUR. Subjekt ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo nadomestila za začetek alternativnega reševanja spora do največ 5 EUR z DDV.
VIII. Pošiljanje komercialnih in marketinških objav
- Registrirani uporabnik E-trgovine oz Kupec v skladu z Zakonom št. 22/2004 Zb., o elektronskem poslovanju s spremembami, se E-trgovina z odkljukanjem soglasja za pošiljanje novic strinja in zahteva pošiljanje poslovnih in marketinških informacij v zvezi z Blagom, storitvami ali informacijami o E-trgovini na elektronski naslov, ki ga navede kupec. Takšno soglasje velja do preklica z obvestilom na elektronski naslov shop@bikepeak.sk.
IX. Zavrnitev odgovornosti za povezave tretjih oseb
- E-trgovina vsebuje povezave na druge spletne strani tretjih oseb. BIKE PEAK izrecno izjavlja, da nima vpliva na slog in vsebino povezanih strani. Iz navedenega razloga se s tem izrecno distancira od kakršne koli vsebine na vseh povezanih straneh tretjih oseb in teh vsebin ne sprejema za svoje. Ta izjava velja za vse prikazane povezave in za vso vsebino strani, do katerih vodijo povezave.
X. Pravice do fotografij
- Imetnik vseh pravic do fotografij je BIKE PEAK s.r.o.. Uporaba fotografij brez predhodnega izrecnega soglasja ni dovoljena.
XI. Varstvo osebnih podatkov
- Obdelavo osebnih podatkov urejajo določbe Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).
- Podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na spletni strani spletne trgovine BIKEPODIUM (bikepodium.com / bikepodium.sk) v razdelku Varstvo osebnih podatkov.
XII. Identifikacijski podatki in nadzorni organ
Upravljalec E-trgovine BIKE PEAK:
Bike Peak s.r.o.,
Mierová 854/37,
972 47 Oslany
SLOVAŠKA
ID: 31627633
TIN: 202125
DDV številka: SK20212504620462
Nadzorni organ:
Slovenska trgovinska inšpekcija (SOI)
Inšpektorat SOI za regijo Trenčín
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
- oddelek za nadzor
tel. št. : 032/6400 109, e-naslov: tn@soi.sk, www.soi.sk
Ti Splošni pogoji poslovanja začnejo veljati z objavo na spletni strani prodajalca dne 1. julija 2024.
"