Menu

Zgodovina trgovine Bike Peak

Naša zgodba se je začela skromno, vendar z velikimi vizijami.

Naša zgodba se je začela skromno, vendar z velikimi vizijami.

Maj 1992 smo odprli našo prvo trgovino v garaži družinske hiše v Oslanjih, kjer je lastnik tudi živel. Prav tukaj, v preprostih pogojih in z odločnostjo ponuditi strankam najboljše, so bile postavljene osnove, na katerih še danes gradimo. Poleg servisiranja koles je vsak dan uspešno opravljal tudi dolžnosti v običajnem delu.

Na začetku 90-ih let, ko na Slovaškem ni bilo interneta, mobilnih telefonov ali socialnih omrežij, je bilo skoraj nemogoče priti do kakovostnih koles ali drugega kolesarskega blaga. Informacije so se širile zelo počasi, veliko veleprodajnih podjetij na Slovaškem je bilo malo in podjetništvo je zahtevalo izjemen trud in iznajdljivost.

Lastnik trgovine je zato redno odhajal z avtomobilom, ki si ga je izposodil od staršev, s prikolico v večjo veleprodajo v Zlín, kjer je nakupoval.

Vsaka taka pot ni bila samo dokaz odločnosti, temveč tudi neustavljiva želja po tem, da nekaj zgradiš in prineseš prebivalcem širšega okolja možnost nakupa kakovostnih koles in blaga, ki bi sicer ostalo nedosegljivo za mnoge.

Rast in selitev

Rast in selitev

Zanimanje za trgovino je raslo do te mere, da so v Oslanjih začeli prihajati kupci tudi iz bolj oddaljenih krajev, celo iz več kot 150 kilometrov oddaljenih. Informacije o ponudbi kakovostnih koles, opremljenih z prestižno opremo Shimano XTR (ki je nastala leta 1991, op. avtorja), so se hitro širile in pritegnile kolesarske navdušence, ki so iskali kakovost, ki je bila pogosto nedosegljiva.

To rastoče zanimanje pa je kmalu presegel možnosti garaže, kjer prostori niso več zadostovali. Zato je bil leta 1993 servis in trgovina preseljena v prostore stavbe Ponitran, današnjega podjetja Emper v Oslanjih. Trgovina se je tako širila, pridobila prvega mehanika in prodajalca, s čimer je začela ponujati boljše storitve in servis.

Sprememba strategije in gradnja vrednostne blagovne znamke

Sprememba strategije in gradnja vrednostne blagovne znamke

Pomembno je izpostaviti, da so bile v 90. letih kolesa slovenske proizvodnje pogosto bolj kakovostna kot tista tujih proizvajalcev, ki so že imeli izgrajeno ime. Lastnik je postopoma začel razmišljati o dolgoročni strategiji.

Ni se hotel osredotočiti na prodajo poceni koles in nekakovostnih delov. Želel je graditi nekaj stabilnega in vrednega.

Med enim izmed svojih potovanj v tujino je spoznal, kako naj bi izgledal pravi trgovina. V Nemčiji, Italiji in Švici je imel priložnost videti čiste, zračne trgovine z dobro predstavitvijo koles, minimalnim številom dodatkov in vzdušjem, ki ga je pritegnilo. Nasprotno pa so v slovenskih trgovinah prevladovala poceni kolesa, ki so bila uvožena po minimalni ceni.

V enem dnevu so prodali desetine koles, vendar so mnogi končali z reklamacijo zaradi poškodovanih prestavnih koles in nekakovostnih delov.

Mreža strank in kolesarska ekipa

Mreža strank in kolesarska ekipa

Takrat je spoznal, da ni na pravi poti. Odločil se je, da želi graditi nekaj drugega – mrežo strank, ki cenijo kakovost in so pripravljene plačati zanjo. Postopoma je zgradil mrežo končnih strank – strank, ki bodo zvesti blagovni znamki, cenili kakovost in podprli njegovo ciljno strategijo, usmerjeno v dolgoročno vrednost, ne pa v kratkoročni dobiček.

Ti načrti so se uresničili na ulici Mierová, kjer danes stoji trgovina v modernih prostorih, ki so popolnoma prilagojeni za prodajo, servis koles in prodajo dodatkov. Trgovina je že prodajala tuje premium blagovne znamke, kot so Scott, Giant in Merida, lastnik pa se je začel posvetiti tudi gradnji lastne dirkaške ekipe, ki je nosila ime Seat Merida Oslany.

seatmerida1

seat-merida2

Velikoprodaja in sodelovanje s TREK

Velikoprodaja in sodelovanje s TREK

V letu 2000 se je pojavila velika priložnost. Podjetje Trek, znano po proizvodnji vrhunskih koles, je kontaktiralo lastnika z ponudbo za izključno distribucijo blagovne znamke Trek v Sloveniji. Pri raziskavi trga so izvedeli o sposobnem človeku, ki je že imel izkušnje z uvozom koles in komponent, kar je bilo zagotovilo njegove zanesljivosti, profesionalnosti in sposobnosti sodelovanja z mednarodnimi blagovnimi znamkami.

Dirkaška ekipa se je preimenovala v Trek KCK Oslany. Ta ekipa je postala ena najuspešnejših MTB ekip v Sloveniji. Vključuje znana imena, kot so Milan Barényi, bratje Martin in Peter Velits, Ján Špak, Ľubomír Kondis, Filip Polc in Maroš Kováč.

teamtrek2

milan1

Pandemija COVID-19 in dolgoročna strategija

Rast in širitev povpraševanja po kolesih med pandemijo COVID-19 sta bili izziv, a tudi priložnost za dolgoročni uspeh. Lastnik je obdržal svojo previdno in strateško usmeritev, ki je trgovini omogočila, d

Pandemija COVID-19 in dolgoročna strategija   Rast in širitev povpraševanja po kolesih med pandemijo COVID-19 sta bili izziv, a tudi priložnost za dolgoročni uspeh. Lastnik je obdržal svojo previdno in strateško usmeritev, ki je trgovini omogočila, d

Vzporedno z naraščajočim interesom za kolesa se je trgovina sistematično širila in utrjevala svojo pozicijo na trgu. V letu 2020 pa je izbruhnila pandemija koronavirusa, ki je povzročila izjemen in skoraj neskončen povpraševanje po kolesih in kolesarskih dodatkih. Mnogi ljudje so začeli intenzivno kolesariti, saj so bile druge oblike prevoza in prostega časa omejene.

Lastnik trgovine pa je vedno ohranil realistično pristop in previdno načrtovanje, izogibal se je impulzivnim odločitvam in pretiranim investicijam v nepotrebne stroške.

Trgovina je od začetka svojega obstoja natančno načrtovala svojo prihodnost. Počasi, a vztrajno je gradila stabilno prihodnost in neprekinjen rast. Usmerjena k trajnostnemu razvoju, usklajena z najnovejšimi trendi v kolesarstvu in pripravljena na nove izz

Trgovina je od začetka svojega obstoja natančno načrtovala svojo prihodnost. Počasi, a vztrajno je gradila stabilno prihodnost in neprekinjen rast. Usmerjena k trajnostnemu razvoju, usklajena z najnovejšimi trendi v kolesarstvu in pripravljena na nove izz

Ob predaji marke Trek je trgovina postala tudi uradno Shimano servisno središče, kar je prineslo strankam strokovno tehnično podporo na najvišji ravni.

Hvala nenehni rasti in izboljšanju storitev se je trgovina še naprej razvijala. Leta 2017 je trgovina začela delovati na spletu s svojo lastno spletno trgovino bikepeak.sk, kar je omogočilo širšo dostopnost za večjo bazo strank.

Zgodba s 25-letno zgodovino

Zgodba s 25-letno zgodovino

Ta zgodba Bikepeaka je o 25 letih pogumnega podjetništva, ki je bistveno oblikovalo kolesarsko sceno na Slovaškem. Lastnik ni samo zgradil uspešnega trgovinskega podjetja, temveč je pomembno prispeval k razvoju kolesarske skupnosti po celotnem Slovaškem.

Prihodnost Bikepeaka je jasna – nenehno delo na ohranjanju visoke ravni storitev, profesionalnosti in tehnične strokovnosti. Cilj je še naprej širiti asortiman z dodatnimi vrhunskimi blagovnimi znamkami, pri čemer bo ohranjen poudarek na kakovosti in vrednosti, ki jih trgovina ponuja.

Bikepeak se hkrati zavezuje, da bo dolgoročno gradil močno mrežo zadovoljnih strank, ki bodo cenile profesionalnost, servis in individualen pristop. Z nenehnim trudom, inovacijami in zvestobo strankam bo Bikepeak še naprej stal kot simbol zaupanja, kakovosti in kolesarske skupnosti na Slovaškem.

Prijava

Pozabljeno geslo

Nastavitve zasebnosti

Uporabljamo cookies, da izboljšamo vaše obiskovanje te strani, analiziramo njeno delovanje in zbiramo podatke o njenem uporabi. Za ta namen lahko uporabljamo orodja in storitve tretjih strani, zbrani podatki pa se lahko delijo s partnerji v EU, ZDA ali drugih državah. S klikom na "Sprejmi vse piškotke" soglašate s takšnim obdelovanjem. Podrobne informacije ali možnost spreminjanja nastavitev lahko najdete spodaj.

Izjava o zasebnosti

Prikaži podrobnosti
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Izdelek je bil dodan v košarico
Nazaj v trgovino Košarica