Zračnica je pretežno izdelana iz butilne gume. Butil je zelo elastična in zrakotesna vrsta sintetičnega kavčuka. Tako kot pri pnevmatikah so za ustvarjanje gumene zmesi potrebni dodatni dodatki. Kakovost cevi se lahko bistveno razlikuje glede na sestavo gume. Na primer, cevi Schwalbe imajo izjemno visoko zračno stabilnost in fleksibilnost. Ta visoka elastičnost omogoča pokrivanje širokega spektra različnih velikosti ohišij. Vulkanizacija v kalupu izboljša enakomernost debeline stene, zmanjša težo in izboljša stabilnost zraka. Zaradi tega so cevi za avtoklave, ki jih je lažje izdelati, v zadnjih letih vse manj razširjene. Cevi Schwalbe so bile vedno proizvedene s postopkom vročega preoblikovanja.
Vsaka cev potrebuje tudi ventil, ki je povezan s cevjo med postopkom vulkanizacije.
Poleg kakovosti sestavin je za kakovost cevi odločilna čistost gumene zmesi. Pred stiskanjem se osnovni material pod visokim pritiskom potisne skozi sedem filtrov. Vse cevi so vstavljene in napihnjene v kalup za vulkanizacijo. Samo to zagotavlja enakomerno debelino stene in visoko stabilnost zraka.
Vse zračnice so napihnjene in testirane na stabilnost zraka 24 ur. Nato se vsaka duša skrbno vizualno pregleda. Nemški trgovci s kolesi že vrsto let cenijo zračnice Schwalbe zaradi njihove visoke zanesljivosti.
Zračnica se zaradi svoje visoke elastičnosti in kakovosti prilega velikemu številu pnevmatik. Zračnica št. 17 deluje s pnevmatikami širine od 28 do 47 mm - kar je velika prednost za skladiščenje v trgovini. Hkrati je dokaz kvalitete duše.
Vsi ventili so ponikljani in imajo navoj. Jedro ventila je vedno zamenljivo. Cevi Schwalbe s klasičnim ciklo ventilom je mogoče testirati pod tlakom, ker imajo visokotlačno jedro ventila.
Vsako cev Schwalbe je mogoče 100 % reciklirati. Pri izdelavi novih cevi lahko uporabimo recikliran material brez izgube kakovosti. V naši tovarni smo razvili poseben postopek devulkanizacije, ki se je že nekaj let izkazal za zelo uspešnega. Trenutno je vsaka standardna cev podjetja Schwalbe sestavljena iz 20 % recikliranih starih cevi.
Upoštevajoč vse transportne poti je energetska bilanca pozitivna. Porabi se le petina energije v primerjavi s proizvodnjo novega butila.
KAKŠNE SO PREDNOSTI NOTRANJIH VLOŽKOV IZ LATEKSA?
Notranji vložki iz lateksa so prožnejši od navadnih notranjih vložkov iz butila. Zaradi tega so nekoliko lažji. Njihova največja prednost je visoka stopnja zaščite pred predrtjem. Zelo elastičen lateks material je zelo težko preluknjati.
Slabost je slabša stabilnost zraka. Pnevmatiko z zračnico iz lateksa je treba pred vsako vožnjo napolniti do ustreznega tlaka. To pojasnjuje, zakaj zračnice iz lateksa niso primerne za vsakodnevno uporabo.
Poleg tega so zračnice iz lateksa zelo občutljive in občutljive na olje, dnevno svetlobo, vročino in neenakomerno raztezanje. Zračnico je treba zamenjati vsakič, ko zamenjate ohišje.
Ker te lastnosti povzročajo številne težave, cevi iz lateksa niso v naši ponudbi.
Dodatne informacije
Kategorija: | 700 |
Veľkosť kolesa: | 700 |
Ventil: | FV - galuskový ventil |
Potrebujete pomoc ?

9,99 €
8,12 € brez DDV